TORSDAG!

Hej allihopa!
Kändes inte som att det blev en så farligt sen kväll igår ändå, jag somnade väl vid kl 1 ungefär.
Tog mig däremot, oplanerat en väldigt lång sovmorgon på 10 timmar och ändå vaknade jag vid 11.
Har sedan dess inte gjort någonting alls, mest suttit vid datorn och slappat och kollat ut mot kylan samtidigt som jag funderat på att ta mig en uppfriskande promenad,Det är ju trots allt varmare idag än vad det har varit på flera dagar, bara 11 minus- Men jag fryser ju så det går inte riktigt ihop på något vis ändå.
Blev iallafall inte så att jag ska umgås med Bea idag, hon hade träning så det blir att umgås imorgon istället men lika bra går väl det, och då är det ju Fredag och allt! Bara jag som tycker att denna vecka har gått fort?:)
Men då är ju frågan vad jag ska hitta på idag, eller iallafall ikväll? Jag ska minsann höra om nån vill följa med mig på bio för det har jag varit sugen på ett tag nu faktiskt, och sista uppvisningsdagen för Hamilton är idag.
Jag kan inte ens gå med Johannes heller för han jobbar natt så jag hör med någon annan!
Nu ska jag däremot klä om från onepiece till Mjukiskläder, göra lite ärenden och sen gå ut på promenad!

Bjuder upp på lite bilder på katterna!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0