Onsdag!

Hej allihopa!
Jag sitter just nu här uti datorn efter att ha tagit hand om min kära Johannes ett tag och efter att ha gjort det nu i två dagar så har jag kommit fram till att jag skulle passa bra som personlig assistent eller någonting annat i form av att hjälpa människor. Det är ju kul dessutom!:)
Men iallafall så har Johannes väldigt ont för tillfället och ligger och vilar i sovrummet, jag tycker synd om han och det är tråkigt att se att han har så ont..
Idag har jag då iallafall varit förbi arbetsförmedlingen och skrivit in mig som arbetssökande igen och då även pratat med dem om att just arbeta som personlig assistent och dom tyckte absolut att det var ett arbete för mig att söka med eller utan utbildning.
Efter att jag varit där så hämtade jag ut ett paket som kom idag på coop! Ett par hörluarar med mick som Johannes ville ha för att kunna prata med sina kompisar när han spelar. Dom verkade han gilla och blev glad och nöjd lver dom!
Imorgon så ska jag köpa ett par skor av Joanna, ringa några samtal som jag inte han med idag, också hade jag tänkt kolla upp lite jobb.
Jag måste ändå, även om jag verkligen vill börja träna nu be step in pausa mitt kort i ytterligare en tid eftersom att det inte riktigt är prio ett att träna just nu när jag inte ens har fått ut min sjukpenning och inte har någon inkomst förutom från arbetsgarantin som jag får ut nästa månad.. Sucks to be me! Men bara just nu..
Iallafall, dessa par skor som jag ska köpa av Joanna ser så snygga ut och liknar ett par som jag fick av Frida för någon dag sedan som kommer från Nelly. Så jag kunde inte riktigt låta bli!
Snart kommer mina föräldrar på besök så jag måste väcka Johannes. Men jag bjuder på några bilder av skorna som jag fick av Frida. Fick ju en massa kläder också men dem är för många för att fota alla av!
Ha det gött.

Skorna som jag ska köpa av Joanna imorgon. :)

Dessa tre skor fick jag av Frida!:)


Kommentarer
Matilda

Sök på mitt jobb, vi behöver folk! :D



Ps. Det är Jugges syster Matilda som lämnat två kommentarer å ingen annan Matilda, så du vet :D

2012-02-22 @ 19:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0