Hemma från våran stadsrunda!

Hej allihopa!
Hade som sagt en väldigt bra kväll tillsammans med tjejjerna igår och idag så vaknade jag av att telefonen ringde.
Jag vaknade väl vid 12 tiden ungefär och var efter det pigg som en lärka och följde med mormor och Linda på stan för att fika och strosa runt lite!
Nu är jag tillbaka hemma igen och sitter i sovrummet framför datorn. Jag har tänkt ta det lugnt nu fram till klockan 18 och sen är det tvättid som gäller men som sagt inte mycket som ska tvättas denna gång heller så det går nog rätt så fort.
Ikväll ska jag få sova i en renbäddad säng tillsammans med världens bästa Johannes, kan nog inte bli så mycket bättre.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0