Ett stycke Cheesecake!

Hej allihopa!
Idag har jag hunnit gå förbi stan en sväng men även hunnit baka mig en cheesecake som jag har pratat om ett tag nu. Fattar inte varför jag inte bara bakade den tidigare för den går ju verkligen jätte snabbt att laga till!
Den ser ju jätte god ut så jag hoppas verkligen att den blev det nu också men jag har tänkt vänta fram till imorgon med att smaka den och då ska jag bjuda hit mina kära vänner Matilda och Bella också.
Nathalie är nu hemma från Arjeplog ovch hörde av sig tidigare idag, ungefär i samma veva som jag slängde ihop cheesecake'n så henne blir det att umgås med ikväll, plus några till! Kommer att bli svin roligt.
I övrigt så händer de inte mycket mer idag, förutom att Johannes just nu tillagar palt till middag men inte klagar jag!
Ha en fin dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0