FINT!

Hej allihopa!
Har absolut inte gjort någonting alls idag men det har varit skönt att bara få vara hemma och ta de lugnt också!
Igår så for jag till Bella och kollade hockey samt tog oss nån öl i samband med det. Vi hade en mycket trevlig kväll och som pricket över iet så vann Luleå mot Skellhell, och småkronorna tog hem hela skiten genom att bli bäst i världen i hockey- inte alls illa!
Det var bara jag och Bella igår den största delen av kvällen men de var väldigt skönt och lugnt, vilket faktiskt kan vara de bästa!
Jag kom inte hem förens vid 5 imorse och valde då att göra mig oboy, mackor och sen sov jag på soffan. Ville inte väcka Johannes som låg och sov i sängen eftersom att han skulle upp tidigt idag på jobb!
Jag gjorde nya naglar hos Bella igår också, dom blev fina och jag känner mig nöjd!:)
Ikväll blir det nog att hitta på något med Frida som kommit hem från Stockholm!

Lånade den sista bilden av Bella. Tagen med hennes systemkamera!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0