Sömnproblem?

vill hälsa er en väldigt tidig god morgon!
Jag har iallafall inte somnat ännu och ni kanske undrar varför? Jo jag har haft hjärtklappning nu i sådär en timme och sen väldigt ont i magen. Det vill inte släppa alltså och kan tala om för er att jag är trött- det är jag! Ja, det vore ju nästan omänskligt att inte vara det vid den här tiden på dygnet?
Nu är det iallafall helt plötsligt Torsdag igen och jag och Johannes har funderat på att fara ut med skotern idag, om han nu orkar vill säga men jag hoppas då det!
Funderar starkt på att bara sova nån timme innan (om mitt magont och hjärtklappning släpper) och sen är jag fit for fight och tar en tidig kväll ikväll istället!
Fattar inte riktigt en grej bara.. Förutom att jag har kollat 4 olika filmer så har jag under dom fyra filmerna kollat uppdateringar på facebook typ 500 gånger men vad inbillar jag mig egentligen? Ingen uppdaterar ju status halv 5 på morgonen.. Inte ens jag!
Jag ska nu ta mig en matbit som består av en macka och typ te och sen har jag faktiskt tänkt kolla en till film och göra mitt bästa för att försöka somna!

Tog lite bilder igen och den här gången av Bella. Var dålig på att ta kort den här kvällen men det är än en gång från tjejkvällen som vi hade i Tisdags. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0