Torsdag!

Hej allihopa!
kan säga att jag verkligen hade en oerhört bra kväll igår tillsammans med mina vänner och det måste verkligen göras om tycker jag!
Nu, idag så är det Torsdag och denna dagen har bara försvunnit. Känns som att dagarna behöver vara längre än vad dom är fast samtidigt inte eftersom att det kommer en morgondag också.
Sitter iallafall här i sängen och dricker te samt kollar film och skriver blogg samtidigt- det blev en salig blandning. Förutom det jag gör just nu så har jag inte gjort mycket annat under hela dagen idag, men det gör ingenting .
Jag tycker faktiskt om att göra ingenting också, ingenting och allt möjligt!
Imorgon så är det Fredag och konstigt nog helg igen trots att det ju faktiskt känns som att det senast för två dagar sedan var helg men så är det ju såklart inte.
Imorgon-Fredag som sagt och vi ska på husvisning.. Det ska bli spännande och jag ser framemot det faktiskt rätt så mycket. Hoppas nu bara att detta hus faller oss i smaken!
Nu ska jag slå på filmen igen, kan erkänna att det inte alls gick särskilt bra att skriva och samtidigt hänga med i en film.
Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0