Typ tröttast!

Hej allihopa!
Måste ju få säga att jag, precis som jag trodde inte fick någon som helst otur bara sådär igår. Hade faktiskt en riktigt bra både morgon-dag- och kväll.
Här i Luleå så tog vi bara det lilla lugna- vi hyrde två stycken filmer som faktiskt var helt ok. En utav dom hade namnet skottår och den andra : du kommer att möta en lång mörk främling.. Eller något sådant!
Somnade oerhört sent igår och har endast sovit 4.5 timmar inatt så jag känner mig lite trött om man säger så. Det blir att sova i bussen och sen även ett tag när jag kommer hem också.
Johannes ska ändå vara ute med skotern typ hela dagen så jag har ändå inget sällskap!
Ikväll får vi allt se vad som händer, Vi hittar nog allt på något bra!
Nu ska jag allt packa ihop mina sista saker och sen drar jag mig vidare hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0