2011´s LISTA


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hmm, opererat foten har jag aldrig gjort förut, jobbat inom handels har jag heller aldrig gjort. Och säkert en massa mer men jag kommer inte riktigt på nu för tillfället!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag var ju så tråkig så jag hade inget nyårslöfte förra året. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemännsan!=)
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr. :/ Förevigt älskad och saknad.♥

5. Vilka länder besökte du?
Finland bara . haha!

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
jag vill gärna leva , precis som jag gjort .

7. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Den 21 april , Min brorson Melkers födelse.

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2011?
fotoperationen, Melker, Jobbet, träningen.

9. Största misstaget?
kan inte riktigt komma på något just nu!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
bara i feber och förkylning, annars så har jag varit frisk och pigg.

11. Bästa köpet?
min Iphone 4 måste de väl vara, och min platt tv såklart!=)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
allt möjligt!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner, familj, släkten!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Timbuktu - Resten av ditt liv.  Lucenzo feat. Don omar- Danza kuduro.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ledsnare och gladare egentligen.. I början på detta året så har jag varit så otroligt glad och även där i mitten av året , dels för att jag jobbade på ett så otroligt bra och trevligt jobb, min familj, mina vänner, sambo, och de fina vädret i sommras. Skoterturarna i vintras och sena kvällar på havsbadet har nog gjort detta år till det gladaste året på hur länge som helst men samtidigt där i slutet så dog en nära till familjen och allting rasade samman. Allting handlade om saknad och sorg, frågor och tveksamheter. Det var några hemska sista månader av året. Men även många bra månader!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat lite mer, även om jag kom in i träningen rätt rejält där ett tag men de hade jag velat bättra på.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
backat bakåt i tiden istället för att leva i nuet och istället kollat framåt lite.

18. Hur tillbringade du julen?
Först med min familj och släkt hemma hos mamma och pappa och sedan efter paketöppningen där så åkte vi vidare till Johannes föräldrar och åt middag, spelade spel och hade paketöppning där.

19. Blev du kär i år?
jag var redan kär.

20. Favoritprogram på tv? 
Big Bang Theory, desperate housewives, vampire diaries & gossip girl.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar ingen människa.. Hata anser jag är ett oerhört starkt ord och de ska verkligen krävas enormt mycket för att jag ska hata en människa.

22. Bästa boken du läste i år?

De får nog isåfall bli 100 åringen som hoppade ut igenom fönstret. Eller vad det hette! Den enda jag kan komma på just nu men den var faktiskt riktigt rolig. :)

23. Största musikaliska upptäckten?
hmm..

26. Årets bästa film?

Breaking Dawn part one!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

hmm, låt se! Jag fick världens bästa uppvaknande på morgonen med en hel del olika frukter upplagt på ett fat samt skagen toast och en massa annat gott. Sen fick vi främmande här nästintill hela dagen och de var väl på ett ungefär så den såg ut. Riktigt trevlig och mysig dag!

28. De bästa nya människorna du träffade?
Erika Åhman, Anna Isaksson Jonsson och Matilda Andersson Helt klart!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Höga midjor på både byxor och kjolar, slappare kortare t-shirtar, brottarlinnen.

30. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna, släkten, Johannes.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
 
 Ian Somerhalder som spelar Damon Savlatore i vampie diaries.


32. Vem saknade du?

Lasse där i slutet av året efter att han gått bort, Jennie som bor nere i Göteborg.

33. Favoritmånad?
Juni eller juli skulle jag nog säga!:)

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om ingen hade dött under detta år så skulle året ha varit bättre!

35. Vilka blir dina nyårslöften?
jag har nyårslöften men dom är väldigt privata och kan därför inte skrivas ut såhär offentligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0