HEJ!

Hei!
Måste väl säga att jag fortfarande inte är på bäst humör, har inte riktigt släppt än. Men Det som fick mig på bättre humör är iallafall att jag nu fick veta att jag ska till Luleå den 3e Februari, dvs nästa helg så det blir ju jätte roligt.
Märkte också att jag bara är en i mängden som har haft problem med försäkringskassan och att dom för det mesta tjaffsar så detta ska nog lösa sig trotsallt!
I helgen så är jag så otroligt sugen på att göra något roligt. Hade velat umgås med mina vänner och min sambo, allihopa och bara ha roligt! Helst ingenting som kostar särskilt mycket för jag har ju inte det så bra ställt fram till att jag får min sjukpenning men det kanske är ganska förståeligt eftersom att det var en månad sen jag fick förra lönen.
Sen har jag tänkt åka och hälsa på Anna i Skellefte också såklart. Hon har ju flyttat dit nu och börjat jobba och allting så man måste ju kika in hur hon har det.- Kommer bli roligt!
Nu ska här börjas med expedition få bort hårförlängning..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0