Färgar håret!

Helloo!
Tisdag idag och vi har fint väder ute också. Jag har varit ute och ränt hela dagen lång på olika platser och har nu kommit hem till rätta igen i huset.
Jag sitter här med färg i håret igen, började ju mitt hårprojekt igår och det visade sig att det inte ville göra som jag tyckte så de blev vitt, inte ens vitt räcker. Kritvitt..
Nu iallafall så hoppas jag på att få till de lite mer som jag vill ha de och sen ska jag helt enkelt börja packa inför min resa till Luleå senare idag.
Här inne i huset är det lagomt kaos just nu måste jag säga för nu har Johannes bytt ut kyl och frys också mitt i allt så det står just nu två kyl och två frys i köket men inget matbord för de får nämligen inte plats!
Nåja, han fixar väl de sen antar jag för sådär kan de ju inte få se ut!
Han har däckat i soffan nu förövrigt. Bredbandsbolaget var här imorse och fixade vårat internet så nu funkar det igen. WOOOHO! så otroligt skönt. Men han har ju varit uppe sedan dess så han var väl lite trött antar jag.
Nu ska jag då färga ut ur mitt hår.
Innan jag färgade det så såg det ut såhär..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0