Fredag

Hejhej
Nu har jag precis hoppat ur duschen efter att ha jobbat ett 6 timmarspass. Jag fick jobba lite annorlunda idag motför vad jag brukar, jag fick nämligen hoppa i kock kläderna och jobba i köket med kockarna. Himla roligt med lite variation i arbetet men härre så varmt dom har de. Trodde jag skulle svettas ihjäl där ett tag!
Linda har hunnit vara förbi efter att jag slutat också och hämtat sin bil och sedan dess har jag varit ensamen eftersom att Johannes jobbar.
För min del blir det snart mat från big boy och sedan en kväll framför tvn och sedan försöka sova där vid 1-tiden ungefär för imorgon jobbar jag ett pass på 14 timmar och börjar 14.00 så kommer inte vara hemma förens kring 5 på morgonen dagen efter. Gälller att sova ut och vara så pigg som möjligt då!
Nåja, ska städa upp litegrann här hemma i väntan på maten och en alvedon för mitt värkande huvud ska jag också ta.
Ha en fin kväll!:)

Var ute och gled båt igår med Melanie och några fler. Riktigt trevlig kväll faktiskt. Finns inte så mycket som är bättre än att åka båt en fin sommarkväll i värmen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0