Måndag

Sitter just nu här hos födelsedagsbarnet Melanie hemma hos henne.
Har umgåtts med henne och Isabelle sedan 11 imorse men nu har Isabell farit hem och då for jag och Melanie och åt på röda lyktan, sedan hem till ma och pa för att ge Molle mat och sen for vi hem till henne där vi som sagt är nu.
Idag förutom allt detta så har jag ingen som helst anig om vad jag ska göra faktiskt men det blir väl att fixa och hålla på i huset skulle jag tro. Johannes pratade iallafall om att han skulle fortsätta med sovrummet idag.
Imorgon så åker jag till Lule som nyss blev bestämt dessutom för att umgås och ha kul. Stannar där över natten för jag har ändå inga andra planer och är ledig till på Fredag.
Det blir roligt!
Nu kom Melanie ut ur duschen så ska såklart vara social med henne nu.
Ha det fint!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0