Onsdag

Hejhej!
Idag har vi haft fullt upp fast ändå inte.
Dagen började med att vi vaknade av att det ringde på dörren och där ute stod det ett blombud så vi har fått blommor från Svenskfastighetsförening som grattis till huset.
Efter de så började jag städa här inne lite smått i köket, dvs plockade ihop disk och satte i diskmaskinen samt diskade pannor från gårdagen och sen vek jag även ihop ren tvätt som har blivit torrt.
Ställde mig därefter och lagade lite mat och satte mig ner i soffan för att äta när det plingar på dörren igen och Johannes föräldrar, faster och Rune kommer på besök för att se huset.
Dom har nu farit hem igen och jag måste säga att det har varit en väldans bra start på denna dag då man faktiskt, precis som jag ville hunnit lite mer än bara sova innan jag ska fara icäg på jobbet.
Johannes ska skjutsa mig idag, orkade inte cykla idag lat som jag är och han behöver bilen så jag får skjuts både dit och hem- aldrig fel.
Internetshoppade litegrann inatt när Johannes låg och sov och var lykligt omedveten så jag beställde hem en present till mamma som fyllt och snart kommer hem från Italien, två "presenter" till mig själv och en sak till Johannes som han ville ha men ska få betala själv. Blev nog så dyrt med alla mina tre beställningar!;>
Dom kommer väl på 1-3 dagar med posten och det blir ju perfekt. Då är dom lagomt hemma till mamma och pappa kommer hem.
Nu ska jag göra mig iordning lite mer hade jag tänkt för jag måste börja åka på 30 min!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0