Tisdag

Igår så var man på förfest med Bella hos Emma där npgra till också var och sen fgick vi ut på kalles och kollade på rockbandet vice.
Tyckte vl inte direkt jätte bra om deras musik också var jag trött så det blev bara att vara där en halvtimme så jag var hem redan 23.15 och gick då och la mig.
Det var oerhört skönt med en tidig kväll med tanke på att jag började jobba 13.00 idag och denna dag har gått väldigt fort må jag säga men de brukar de flesta dagar göra. De är väl för att man trivs och tycker de är kul antar jag!
Fick hem min lönespec idag också som faktiskt inte var fy skam så ikväll blir det ut på trapper med Melanie och Sara men innan de så ska jag äta klyftpotatis, vitlöksbröd och kött. Borde smaka hur bra som helst med tanke på att jag inte har ätit något sedan 12 imorse.
Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0