(Y)

Helloo!
Fint väder idag med så jag har suttit ute på balkongen ett tag och skönt var väl de men kände konstigt nog ändå för att gå in.
Idag så ska vi hämta hem vårat golv till sovrummet som kom igår och Johannes pratade om att han skulle börja med de redan idag. Spännande!
Förutom de så vet jag faktiskt inte vad vi ska göra egentligen, kanske inte blir så mycket mer? Men jag är sugen på att fara och bada faktiskt och vädret tillåter ju de idag så får se hur de blir!
Sen så måste vi ju fara förbi och mata Molle igen och plocka jordgubbar i jordgubbslandet. Lär väl vara nån liter som behöver tas hand om nu kan jag tänka mig. Så då vet ni vad jag kommer äta för något hela dagen och kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0