Tisdag

Hejhej!
Nu kan jag säga att det börjar synas en rejäl skillnad här i lägenheten.
Det liknar litegrann som ett sjukhus med helvitt nästan överallt och vi har tagit ner alla tavlor, hyllor, gardiner, prydnader, blommor,  och annat fint. Nu imorgon så kommer familjen hit och ska hjälpa till att köra över allting till huset, eller ja iallafall nästan allting.
Vi har ju inte hunnit packa ner precis allt ännu men det går ju inte så bra att göra det själv heller så med de större grejerna som soffa, säng, vitrinskåp, bord, stolar byrå och garderob kan man allt behöva en hjälpande hand till.
Det ekar dessutom här nu så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Känner mig väl inte direkt hemma som här ser ut men jag ska ju heller inte bo här något mer så det kanske är lika bra det.

Ett litet smakprov på en liten del av vad vi hunnit med hittills.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0