Började dåligt men slutade bra!

Jaaa! Någonting skulle ju iallafall vara bra en dag som denna.
Jag har nu haft främmande av mamma och pappa, Johannes har tvättat två maskiner själv så jag slapp, plus att jag nu har kollat upp resa till Ume på Lördag och det blir att åka dit redan vid 12 på morgonen. Så otroligt roligt!!
Funderar starkt på att åka iväg till step in idag och prata med dom litegrann för det blev ju aldrig så att jag började träna i veckan.
Tror nästan att det hade passat bäst om jag väntar till i slutet av denna månad då jag faktiskt får in lite pengar, blir nog bäst så iallafall.
Jag har även sökt ett jobb idag, så duktig har jag till och med varit- inte illa! Ska ringa facket imorgon och sen söka lite mer jobb hade jag tänkt!
Nu blev jag genast på bättre humör. Thumbs up!
Ikväll blir det nog filmkväll med Bea dessutom!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0