:)

Haft en bra kväll på Nodo tillsammans med Angelica, Linnea, Emma och Johanna och gick därefter förbi Bella också en sväng och hämtade min väska som varit där ett bra tag nu sen vi badade och hade poolparty för att vara exakt och det var ju några veckor sen nu.
Sedan jag kommit hem så har jag kollat på big brother och förutom det typ ingenting. Jag ska snart lägga mig i soffan och kolla 90210 och sen försöka sova.. Har ju tagit mig en rejäl powernap idag så frågan är ju hur lätt det egentligen kommer att vara att somna ikväll men jag hoppas på att det inte blir så farligt sent iallafall.
Imorgon så ska jag tvätta mellan 14-18 och sen ska jag umgås med Nastja vilket var ett tag sedan sist och det kommer vara så kul att få höra hur hon har det och vad hon haft för sig på sistone.
Saknar ju Matilda också, som inte var med oss i helgen också saknar jag Anna, Jessica och självklart Sofia som bor i Stockholm och som man därför inte träffat på ett bra tag. Bea hade det ju heller inte suttit fel att träffa snart för det var ju också ett tag sedan sist men trots att man inte ses på ett tag så har man lika roligt ändå!
Ja det är många av mina kompisar som jag saknar och som inte bor kvar här i Pite längre men några stycken bor allt kvar här och har flyttat hit så det känns bra att alla inte ogillar Piteå och bestämmer sig för att lämna staden.
Jag har världens bästa och finaste vänner!♥ Det ska ni allt veta.
Nu ska jag lägga mig i sängen.
Ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0