Måndag.

Hej allihopa!
i Lördags så var jag och Johannes på födelsedags middag hos hans föräldrar eftersom att hans mamma fyllde år. Vi blev bjuda på så mycket som Thaimat av alla de slag och gott var det verkligen!
Vi stannade där fram till att klockan var kring 21 och sedan skjutsade Johannes mig vidare till Bella så jag fick fortsätta att fira henne tillsammans med hon och några kompisar och han åkte hem, la sig i soffan och somnade.
Vi började med att vara hos henne där vi spelade spel, drack litegrann och pratade. vid 12 tiden så gick vi vidare till challenge där det verkligen var på tok för lång kö och då vet man ju hur det är.. Mer och mer folk tränger sig som inte ens har stått i kön utan ställer sig vid någon dom känner för att så fort som möjligt komma fram också håller det på sådär. Det kan ta ett liv innan man är framme!
Så vi följde helt enkelt sussis förslag och gick vidare till Kalles där jag faktiskt träffade en hel del folk så det var trevligt iallafall.
Igår var det ju Söndag som sagt, jag var faktiskt inte det minsta bakis utan klev upp redan vid halv 11, åt frukost och sen for jag och Johannes ut med skotern tillsammans med några andra.
Vi var inte hemma igen förens vid 18-tiden och blev då igen bjudna på mat hos Johannes föräldrar men denna gång serverades kött och klyftpotatis. Mumms!
Nu idag så är det Måndag, vi ska snart äta korv och makaroner till lunch och sedan ska jag kolla dagens avsnitt av gossipgirl.
Mycket annat händer nog inte idag, det blir nog bara rätt lugnt här hemma efersom att vi inte varit särskilt mycket på hemmaplan under hela helgen. Ska bli skönt!
Imorgon- Tisdag så ska jag fotas av Angelica ute i naturen, det skulle jag ju egentligen ha blivit för några dagar sen men det blev uppskjutet vilket egentligen inte gör någonting för då får jag ha någonting att se framemot till imorgon när jag även på kvällen ska ha nodomys med Johanna!
Ha det gött alla barn!

Hemma hos bella så spelade vi spelet "rita gissa" . Detta är då ritat av sussi och ska föreställa ett isflak!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0