Torsdag

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem igen efter en natt i Skellefteå med Anna och Isabelle.
Igår så umgicks jag med Johannes under största delen av dagen och sedan så gick jag ut på en promenad med mamma. Vi gick då förbi Johannes föräldrar och hälsade på lite snabbt och sen fortsatte vi gå en bit. Promenaden tog en timme ungefär och när jag kom hem så satt Johannes framför tvn.
Jag väntade då tillsammans med Johannes in Anna och Isabell och sedan så åkte vi vidare till Skellefte med några som dom känner i bil.
Vi hade en trevlig kväll igår och jag vaknade precis före 11 idag trots att kvällen blev rätt så sen men dock så lugn.
Jag har fortfarande inte blivit frisk utan har dragit på mig världens förkylning så jag hostar och nyser som mest hela tiden. Jobbigt som bara den men det går förhoppningsvis över!
Nu ska jag väcka J som ligger och sover? Har ju inte hunnit träffa han någonting idag och sedan hoppa i duschen och lägga mig framför tvn och slappa.
Imorgon och på Lördag väntar jobb och inte mycket annat mer än så!
Ha en bra kväll!

Vi hade ju tjejkväll hos Bella i Tisdags också. Det var jätte trevligt det med men även den kvällen blev lugn och skön.
Vi var bara fyra stycken som tillsammans spelade mariocart och delade på en flaska rosé!
Dessa ursnygga shorts som ni ser på de två sista bilderna fick jag av Bella och som jag direkt drog på mig.
Sitter som smäck och är skitsnygga! Hon är ju bara bäst min kompis.♥ Puss på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0