7/11

Idag har jag och Matilda byggt ihop malmbyrån och det blev verkligen så snyggt som jag trodde att det skulle bli- om inte snyggare och nog är jag nöjd alltid!
Johannes är dessutom snart färdig med garderoben också men han har farit iväg och jobbat där vid 19-tiden så han blev inte riktigt färdig. Men snart så! Bara den blir klar i veckan så är jag nöjd.
Nu har jag iallafall tömt hela den gamla garderoben och den är nu redo att bäras ner till källaren eller kanske rent utav slängas bort. Den funkar ungefär som ett korthus nu redo att falla ihop när som helst.
Den gick nämligen sönder när vi flyttade hit och vi har varit tvungen att spika ihop varenda del flera gånger om för att den ens skulle kunna stå och nu när jag plockade ut alla hyllor, lådor och kläder ur den står den väldigt ostadigt kan jag lova.
Nåja. Nu när vi snart har en stor garderob som dessutom är MYCKET snyggare så har man ju ingenting att oroa sig eller vara ledsen för. Alla kläder får ju ändå plats någonstans så.. Det är ju de som är huvudsaken!
Förövrigt så sprang jag ju också på stan en sväng idag och jag har varit lite tidig nu IGEN.. Jag tror att när jag köpte den där tomten så kunde jag inte riktigt låta bli att fortsätta på samma spår så jag har nämligen idag när jag var inne på village köpt adventsljus och vitt ris som jag nu satt på det vita matborden och malmbyrån. Det blev supersnyggt och jag anser då att det är helt OK att vara tidig med julen. Det är ju trotsallt bara 1.5 månader kvar och det är ju bara så himla mysigt ju!
Det blev dessvärre ingen filmkväll ikväll heller. Men jag och Matilda har då varit iväg och ättit för och varmrätt på challenge iallafall så någonting fick jag ju ut av denna dag och kväll också. Det var både otroligt trevligt och otroligt gott så jag känner mig nöjd.
Imorgon ska jag och Angelica gå på stan istället, när det inte blev någon filmkväll idag och sen ska jag jobba mellan 16-22!
Tack för idag!
Malmbyrån ser nu ut såhär! Snyggt vaa?:) Den passade fint där i hörnet med mitt nya ris i min nya vas och min service som jag köpt av Linda från Indiska.
Klockan är också nyköpt och passade bra där över. Det är så kul när saker och ting blir som man tänkt sig!:)
Satte en svart finfin duk på det nya bordet och detta är nu dom nya adventsljusen och den nya brickan till som jag köpte idag.
En lite närmare men ack så dålig mobilbild på riset och vasen.


Kommentarer
Therese

Varför har du byrån i hörnet och inte i mitten? Vet inte hur helheten ser ut då bilden är väldigt inzoomad men jag hade satt byrån i mitten :).

Svar: Nää, den passar mycket bättre i hörnet. Därför valde jag att ha den där. Det blir för trångt att ha den i mitten när man ska sitta och äta vid bordet.
SandraCarolinee

2012-11-07 @ 21:44:18
URL: http://livelaughrun.se
Linda Hurtig

Var kannan hel?

Svar: Ja, det var den. :)
SandraCarolinee

2012-11-08 @ 14:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0