9/11

Vad tycks om min nya bloggdesign egentligen? Själv så älskar jag ju rosa och känner mig jätte nöjd med den. Den är nästan helt klar det är bara lite små justeringar som fakta om mig osv som ska fyllas i.
Nu har jag iallafall kommit hem från jobbet igen efter att ha skjutsat hem mamma och pappa som varit på aw på pappas jobb också har ju även jag då jobbat fram till 23.45!
Johannes har lagat middag till mig så nu ska jag äta kött och pommes och kolla film tillsammans med han.
Innan jobbet idag så blev de bara att ta det lugnt och så blir det nog även imorgon. Rätt skönt ändå! Men det är ju ändå Lördag så de kan ju hända att jag tar mig en runda på stan i nån timme eller hälsar på någon. Kan lätt hända!
Fin Fredag har det iallafall varit. Synd bara att jag råkade få huvudvärk och fick knapra alvedon såhär i slutet av kvällskvisten.
Ha det bra. Puss och kram!♥


Kommentarer
Therese

Öh? De är massor justeringar kvar. Vet du hur pilligt och tidskrävande de är med kodning? :P.

Svar: Men jaaha okeejdå! Jag tycker ju att de är snyggt så du får pilla på mera då!;) Hur myche du vill!
SandraCarolinee

2012-11-10 @ 08:05:11
URL: http://livelaughrun.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0