Breaking dawn part 2.

Nu har vi äntligen sett beaking dawn part 2 och ja, jag tyckte den var bra. Den levde upp till mina förväntningar faktiskt.
Nu har jag kommit hem igen och har även varit förbi både coop och kvantum. Jag har köpt en deo på coop och samtidigt som jag var där så fick jag ett sms från posten att mina skor kommit till kvantum så då styrde jag kosan dit och hämtade ut dom i samma veva.
Jag är så jäkla nöjd kan jag säga för dom var så underbart sköna att gå i. Det ska bli ett rent nöje att få jobba i dom kan jag säga. ÅÅh! Äntligen har jag hittat ett par skor som jag inte kommer ha ont i efter ett arbetspass. Förhoppningsvis iallafall för som de känns nu så känns dom helt perfekta och jätte sköna att gå i så jag hoppas de håller i sig. Det är inte roligt att ha värk i fötterna var och varannan dag så jag hoppas att jag slipper de nu framöver.
Känner mig redan trött men jag måste hålla mig vaken fram till klockan 10 iallafall d
 
å jag ska hämta Johannes från jobbet.
Jag slår väl på en film för att få tiden att gå fortare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0