Söndag

Nu är denna helg och great gig över. Denna helg har minst sagt varit stressig, galen men samtidigt så otroligt underbar! Gu så roligt vi har haft alltså och allt uppträdande var så jäkla kul!
Jag som känt världens press och nervositet inför denna helg men de var då helt klart i onödan. Världens skönaste gäng var vi ju också så det gjorde ju denna helg till de bättre såklart!
Halv 4 imorse så hade jag jobbat färdigt och somnade därefter klockan 5 ungefär och vaknade idag 15.30 med hjälp av att Johannes väckte mig då också.. Helt utslagen! Hehe.
Synd att man missade skyltsöndan på stan. Men de kommer ju fler som tur är och nu har ju hela stan öppet hela veckorna. Sjukt bra. Jag tycker att det är synd att det bara är Galerian och Åhlens som har öppet på Söndagar i vanliga fall!
Idag ska vi på middag hos Johannes föräldrar och efter de bara ta det lugnt framför tvn, om nu inte Johannes slocknar direkt när vi kommer hem vill säga. Han har nämligen vakat inatt för att vända tillbaka dygnet.
Imorgon ska jag gå på stan och inhandla de första julklapparna har jag tänkt så hoppas att jag hittar något roligt!
Iallafall till Melker och Lovis hade jag tänkt i första hand att hitta någonting till. Så det hoppas jag absolut att jag gör.
Jag har väldans mycket utgifter att gå ut med denna månad, har väl räknat ihop alltihopa till 7000 kronor. Så mycket räkningar har jag och tydligen så ska precis ALLA betalas just nu i slutet av November- början på December. Vilken julklapp! Nah, skämt å sido. Dom måste ju betalas någon gång så det är ju klart att det är skönt att göra bort de också!:)
All min inkomst försvinner ju trotsallt inte. Så ingen idé att klaga direkt!
I veckan väntar mycket jobb igen med julbord och annat skojj! Åh vad jag längtar till julafton. Jag ska snart få koka knäck och imorgon ska jag ta mig tusan köpa en julgran och klä fint. Alldeles för tidigt men de bryr jag mig inte om.
Idag kom jag även på mig själv att ha varit nykter i en månad, bara sådär innan jag skulle hoppa in i duschen. Skön känsla kan jag tala om för er.. Riktigt skön!  för de har inte hänt på ett tag.
Minst en månad till sa jag till mamma och så får de ju bli.
Ha det fint!
PUSS
 
Ën bild på dagens outfit kanske..
Byxorna: svarta jenas med silvrig dragkedja baktill från Veromoda.
Linnet: Svart pösigt med vit text "get your freak on"  från Ginatricot.
Vit "kavaj": från Vila .
Great gig innan allt folk strömmade in. Sjukt fint med allt ljus som blinkade i olika färger och alla dukade bord överallt!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0