Söndag

Haft en jätte bra helg tillsammans med Johannes, familj och släkt och har för en gång skull haft en väldigt lugn och fridfull helg. Skönt som bara den har det varit och ännu skönare känns det ju nu när jag ser hur otroligt bakis alla är som var ut och festade igår är. Känner lite skadeglädje sådär. Hehe!
Jag har ändå hälsat på många människor, gått på stan och shoppat och haft väldigt fullt upp men man kan väl såga som så att jag verkligen har tagit vara på tiden.
Denna vecka så ska jag gå på Ikea imorgon hela dagen och sedan ha filmkväll med Bea på kvällen.
SKa sedan jobba på Tisdag mellan 14-21 och därefter bara vara med Johannes.
På Onsdag så ska jag umgås med efterlängtade Angelica och mysa med henne och hennes fina bäbismage.
Torsdag, Fredag och Lördag ska jag jobba igen och då har jag inga övriga planer men någonting ska man ju hitta på såklart!
Känns iallafall som att denna vecka kommer att bli jätte bra. Jag måste ju slutligen även nämna  att jag ska spela bingolotto ikväll och kamma hem storvinsten! Hehehe.
Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0