Ta mig till varmare breddgrader. Tack!

Mormor kom på besök så jag bjöd henne på lunch och sen en cappuchino till efterrätt. Hon verkade nöjd iallafall!
Det känns så roligt att kunna bjuda både mamma, pappa, och mormor på lunch. Det känns så bra och så självständigt på något sätt! Även om man varit självständig i flera år så är det något speciellt med att just bjuda på middag och kaffe. Det känns bra helt enkelt och såklart vuxet!
Det är ju speciellt roligt när dom tycker att maträtterna man lagar är goda. Speciellt för mig som inte är sådär jätte intresserad av matlagning. Positiv feedback är då väldigt uppskattat!
Jag ska sätta mig på golvet och måla spegeln nu, men först ska jag ta på mig lite fulare kläder och täcka golvet med papper för annars kan både hela jag och endel av golvet bli vitt och de vill vi ju inte. Jag är nog vit som jag är!
Hade verkligen behövt sola nu på tal om de. Hatar att vara blek men de är lite så jag är. Alltid blek & aldrig brun.
Nu ska vi ju snart åka utomlands iallafall så då kommer jag ju såklart att få färg på hyn.
-Sol, stekheta sandstränder, en iskall coca cola, saltvatten, bikini, korta shorts, t-shirtar, linnen, bara fötter,  och varma vindar. Jag längtar!!♥
Lite bilder från senast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0