Mina underbara tonårsdagar.

Haha! Som ni ser så har Therese nu börjat med min blogg och hon hade lite kul och la upp en bild när jag var en liten tjurig 15-åring. Tööt, men sur!
Jag har en massa fler gamla bilder men dom är på en pixbox som jag inte använder mig av längre men jag hade verkligen behövt hämta dom bilderna därifrån och spara någonstans. Roligt att ha kvar ju!
Det är så kul att se hur man själv, ens familj och sina vänner förändras också med tiden. Även om jag faktiskt tycker att den tiden fram till att man var 18 år var den bästa tiden hittills i mitt liv. Allting var så enkelt och man tog dagarna som dom kom. Synd bara att man inte såg det då men som tur är så bär man ju med sig alla minnen från den tiden. Det var ju helt underbart ju!
De enda man riktigt var tvungen till var ju skolan och sen var de bara glassa runt med sina kompisar dagarna i ända.
Nu bor man i hus, har jobb att gå till, man måste bära allt ansvar på sina axlar själv, handla sin egen mat och bestämma allt själv. Det är ju fint de med men man ska verkligen ta vara på tiden som barn för den tiden var bus enkel motför livet man lever nu.
Med de vill jag säga att jag är otroligt nöjd över min barndom och uppväxt. Vänkretsarna jag hamnade i och livet jag levde. Det var verkligen hur bra som helst!♥
 
En bild från idag. Vad ska jag säga? Jag hade väl lite tråkigt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0