In action.

Då har man tvättat en tvättmaskin, diskat en maskin, plockat undan litegrann, väckt Johannes och målat tre sidor av sängramen sedan jag skrev sist. Det går undan minsann.
Jag har dock mycket kvar att göra som att typ tvätta 3 maskiner till, dammsuga, skura, dammtorka och plocka undan allt de restrerande som återstår och sen ska jag måla sängramen ännu lite till innan jag tillsist kan slappna av och då får vi se om jag följer med tjejerna på nodo ikväll (om jag hinner) Det hade ju avrit så grymt skönt att göra bort precis ALLTING så att jag kan ta det lugnt imorgon och på Fredag under dagen.
Så fort Johannes är på fötter så får jag ju hjälp iallafall och då går de förhoppningsvis fort!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0