Fredag

Helloo!
Nu, snart så tar de flesta helg och jag jobbar hela helgen som vanligt. De skulle faktiskt vara mer konstigt att få vara ledig under en helg nu än jobba under en som jag gjort varenda helg, i stort sett sedan i Mars. Man tänker inte ens på de längre, vilket faktiskt är rätt så skönt!
Jag börjar inte jobba förens kl 4 så jag har nyss ätit palt till lunch och slagit på en tvättmaskin med sängkläder så vi kan sova i en renbäddad säng inatt. Härligt!
Jag somnade typ där vid halv 1 igår och sov till 12 idag.. Helt otroligt men jag var verkligen helt slut igår och hur trött som helst så jag behövde dessa 12 timmars sömn.
Nu känner jag mig ju utvilad iallafall!
Imorgon ska jag jobba bröllop mellan 15-03. Älskar att jobba bröllop trots att det blir långa pass. Det är sååå kul!
Igår målade jag täckfärgen på sängramen. Det blev verkligen fint!:) Längtar tills hela sängen är målad och klar. Jag ska föresten springa ner och måla litegrann nu tror jag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0