20/4

Nu är denna arbetshelg över och matfabriken blev låst och larmad precis efter att klockan slog 3 och jag arbetat mig igenom 12 timmar.
Fötterna värker, benen värker och huvudet är trött precis som övriga delen av kroppen.
Jag har därför lagt mig i sängen direkt jag kom hem men har inte kunnat somna än, trots att jag varit hemma i en timma drygt.
Man måste verkligen få varva ner ordentligt innan man kan sova efter en hård arbetsdag, fast det är i och för sig väldigt olika från person till person. Vissa somnar ju direkt dom lägger ner huvudet på kudden och andra, precis som i mitt fall gör de inte.
Imorgon hoppas jag på fint väder och sol. Jag ska då försöka vara ute så mycket som möjligt, gå ut på en lååång promenad, träna, hälsa på farfar.
Jag försöker verkligen hitta på så mycket som möjligt, träffa så många som möjligt och ha så roligt som möjligt under mina lediga dagar och ändå känns det som att man inte hunnit med så mycket som man velat när det helt plötsligt är Tisdag och dags att jobba igen. Knepigt det där!
Imorgon har jag ju inte så mycket planer egentligen så det bör ju hinnas med om man jämför med i Onsdags då jag hade fullt upp från klockan 10 på morgonen fram till på kvällen någon gång. Den dagen var jag då grymt nöjd med och trodde inte alls att jag skulle hinna med allt som jag faktiskt till min förvåning ändå han med.
Nu ska jag då faktiskt kolla en film och försöka sova- för ska stiga upp någorlunda tidigt imorgon i alla fall har jag tänkt.
Hoppas alla haft en fin Lördag!
God natt.♥
Min mysiga arbetsplats och ett busigt födelsedagsbarn!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0