Åhnej..

Satans satan!
Nu har jag sjukt ont i mitt högerben efter min långa promenad på en mil. Jag hade känningar tidigare förra veckan, men det kändes som att det gick över men tydligen hade jag rätt så fel med tanke på hur det känns nu.
Förmodligen överasträngt mig rätt rejält, men jag älskar ju långa promenader, joggingturer och allt annat som har med träning och ben att göra.
Jag jobbar dessutom på ett jobb som kräver att man måste gå, stå och springa hela tiden så nu måste jag verkligen ta det lugnt med benet på fritiden i några dagar framöver och träna övriga kroppen istället så jag inte får nån benmärgsinflammation. Hade ju inte varit kul direkt!
Nej, nu har jag precis tagit mig en dusch och ska börja bege mig till stan för övernattning och film-mys. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0