Blivit med bil!

Hello!
Igår så hade jag fullt upp, men vi fick som sagt ställa in våran fotosession pågrund av dåligt väder och sen ska självklart solen börja skina där vid 14-tiden för en stund, vi sket ändå i det och jag åkte in till stan för att hälsa på Matilda som fyllt år, farfar som ligger på sjukhus och därefter köpte jag en Volvo s40 av Johannes.
Jag känner mig väldans nöjd över gårdagen och bilen går som en stjärna. Kan älska de!
På kvällen så umgicks jag med Andreas, Andreas 2, Isabell, Matilda och Fredde.
Vi hade spelkväll med både kortlek och tv-spel. Grymt roligt!
Idag ska jag inte göra så mycket annat än att jobba tror jag. Blir nog bara att ta det lugnt här hemma fram tills dess, då det ändå bara är 2 timmar kvar tills jag börjar och jag sitter här och äter lunch.
Börjar dock bli otroligt mätt så jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla lite big bang theory nu ett tag.
Ha en fin dag, trots det tråkiga vädret!
Babe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0