Fredag

 
Hello!
Nu är jag hemma igen och sitter och äter en supergod pasta som pappa har lagat.
Jag har varit i stan i två dygn nu bortsett från när jag var hem lite snabbt igår.
Det har egentligen inte hänt särskilt mycket nu de två senaste dagarna. Jag har jobbat och sen varit ut på långa promenader.
Var ingenting på gymmet igår eftersom att jag hade min vilodag då och det blir nog inte av idag heller, om jag inte far dit efter jobbet inatt.
Denna helg blir i alla fall vit och lugn. Jag ska fokusera på träningen nu litegrann så jag kommer tillbaka till där jag var för tre veckor sedan. Det känns som att jag har tappat alla mina muskler typ, fast så är det ju såklart inte.. Haha!
Har då hållt mig till att inte äta något onyttigt än så länge bortsett från en tugga av en chokladkaka som Therese åt igår när vi var och fikade på stan men för mig blev de mera en lunch eftersom att jag åt en macka och inte fika.
Hade tänkt hinna med en promenad idag också så jag ska börja gå ut nu när jag ändå har ätit färdigt och sen är det jobb mellan 15-23 som gäller för mig denna Fredag. Samma tider imorgon!
Ha det fint!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0