God morgon!

Nu sitter jag här och äter en banan till frukost, blir att äta en risifrutti och en smoothie också och sen ska jag ut och gå i det fina vädret. Ute skiner solen även idag, vet dock inte hur varmt det är eftersom att jag inte har gått ut ur mitt rum ännu, men det låter som att det blåser ganska mycket? Äh, bara att klä på sig och gå ut.
Somnade framför en film igår, han inte ens se halva så det var egentligen inte så stor idé att jag slog på den. Känner mig ändå någorlunda pigg idag i alla fall, trots att kockan inte är så mycket. Jag fick mig ändå rätt så många timmars sömn så jag tror att jag ska ha orken till att hålla igång hela dagen och kvällen idag också. Har ju inte så mycket till val med tanke på att jag jobbar.
Ha en fin Tisdag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0