Jag tror på dig.

Hello!
Halv 4 imorse så vaknade jag av att telefonen ringde och det visade sig att min farfar blivit sämre och är nu inlagd på intensiven.
Efter det otroligt hemska samtalet så kunde jag inte somna om på länge och när jag väl gjorde de så dyker ju såklart drömmarna upp i huvudet, och jag vet inte vad som var värst, drömmarna eller själva verkligheten..
Direkt jag vaknade upp igen så for jag till sjukhuset där halva släkten redan var samlade runt honom.
Det känns så otroligt, obeskrivligt tungt för man verkligen ser och märker att han kämpar för sitt liv just nu. Älskade, älskade farfar. Jag önskar att du bara kunde få vara frisk och må bra igen!♥
 
Jag älskar dig, världens bästa finaste och starkaste.
En bild tagen av Therese för lite drygt en månad sedan. ♥
 


Kommentarer
Angelica

<3

Svar: <3
SandraCarolinee

2013-04-22 @ 22:47:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0