Lördag

Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha varit och grattat älskade Melker som fyller hela 2 år idag. Tänk vad tiden går fort. Det känns som att det var alldeles nyss som du kom till världen!♥ Grattis lillhjärtat mitt.
Förutom de så har jag inte hunnit med så mycket annat idag. Men det räcker gott och väl, jag är nöjd så länge jag får någonting gjort under de dagar jag jobbar, helst idag när jag ska jobba ett 12-timmarspass.
Jag fick föresten mitt sommarschema igår och det ser ljust ut. Jag känner mig väldigt nöjd över de faktiskt.
Det är dessutom så perfekt att jag har min semester nästan hela Juni då jag får flytta in i min lägenhet. Då hinner jag inreda och fixa i lugn och ro, fara på Ikea än en gång om de så behövs och samtidigt slappna av och njuta av sommarvärmen ute på min altan.
 
Nu ska jag byta om och äta lite lunch innan jag ska börja åka till jobbet.
Ha en fin Lördag!
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0