Torsdag

Hello!
Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha varit och hälsat på Matilda.
Idag kan man inte riktigt avgöra om det är fint väder eller inte ute för det regnar lite försiktigt men samtidigt skiner solen och levererar värme.
Idag ska jag i alla fall jobba för första gången sedan i Lördags. Det ska bli skönt känner jag, men jag jobbar bara idag och imorgon och sen har jag helg igen.
Jag har precis fått in min lön på kontot så på Lördag ska jag nog troligtvis in och prata med min frisör om byte av hårfärg igen. Denna gång blir det något helt annorlunda IGEN, men tror det blir super snyggt!
Förutom de så ska jag nog åka till Lule på Lördag också för att bowla på o´learys och annat roligt. Det ser jag fram emot!
Nu ska jag hoppa i duschen och börja göra mig klar.
Ha det fint!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0