Torsdag

Hello!
Har haft en superbra vecka, verkligen och imorgon är det Fredag igen och sista dagen jag jobbar innan tre dagars ledighet. 
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra på Lördag då jag är ledig men nånting har jag då verkligen tänkt att hitta på, lär väl bli fest med någon av mina vänner kan jag tänka mig. Bella, min partyqueen kompis jobbar ju dessvärre så då måste ju någon annan ställa upp. Så är det ju bara!
Denna vecka tycker jag har gått fort och den har som sagt varit bra, bara synd att jag har skadat mig i mitt ben. Mendet känns ändå som att det börjar bli bättre nu så då är jag fit for fight i gymmet igen. Har mest tränat hemma nu eftersom att det går lika bra och nu har dessutom mitt gymkort gått ut så jag ska försöka fara in imorgon och förlänga det för utan gymkort tänker jag verkligen inte vara.
 
Igår hade jag en suuuuuperbra kväll tillsammans med Isabell, Fredrik och Andreas. Haha, gu vad vi skrattade alltså, har inte haft så roligt på läänge. Impulsivt är alltid det bästa för det är verkligen då man har som roligast!
Idag var jag och Isabell och käkade lunch på nodo tillsammans med Matilda, Lina och Emil. Men dom lämnade oss efter ett tag men då kom som tur var Andreas och Fredrik tillbaka och höll oss sällskap. 
Vi satt där ändå fram till att det var dax för mig och Bella att gå till jobbet. Vi jobbade fram till kl var 23 och sen käkade vi gómat och for hem. 
Nu sitter jag då bara här i sängen och gäspar i takt med musiken så jag ska faktiskt ta och lägga mig snart tror jag bestämt. 
Jag börjar jobba klockan 12 imorgon och inatt lär jag behöva många timmars sömn så jag borde snart stänga igen ögonlocken.
Godnatt alla stjärnor och trevlig helg såhär en dag för tidigt!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0