Måndag

Hello!
Nu har jag varit förkyld och sjuk sedan i Onsdags, men nu har det äntligen släppt och det känns bra.
Har hur som helst inte gjort annat än vilat upp mig sedan dess och bara sovit, sovit och sovit, sett film efter film och hållt mig inne och det hjälpte ju tydligen.
Igår så åkte vi och kollade hockey tillsammans med Johan, Linda och Dennis men dessvärre så fick vi alla åka hem besvikna med förlust med 4-3 efter straffar och förlängning mot björklöven. Känns ju sådär..
Imorgon börjar en ny arbetsvecka och det känns bra eftersom att jag inte har jobbat något på en hel vecka.
Idag har jag tagit tag i disken, lite städning, varit och handlat litegrann på coop också har jag bokat tvättid till på Onsdag då jag är ledig igen och i övrigt så väntar jag nu på att Fredde ska sluta jobba så jag kan börja med maten någon gång, nog för att jag inte är speciellt hungrig ännu då jag fick mig en finlunch idag vid 1 med fläskfile, pommes, bea och fetaostsallad. Fläskfilen var från Fredags men funkade finfint ändå! GÖTT.
Nej, en dusch på det här och sen fara och hämta Fredde och påbörja middan.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0