Onsdag

Denna dag har vart tung och jobbig, fast jag har varit ledig och inte haft några direkta måsten att göra.
Somnade sent igår, där kring 2-tiden och har vaknat till och från hela natten. Där vid 5 så steg jag upp för att jag mådde extremt illa. Gick upp och drack lite vatten och sen gick jag och la mig igen.
När Fredde skulle upp och jobba vid halv 7 så steg jag upp igen och var vaken till klockan 9 och sov till halv 11.
Hatar att vara förkyld för det kommer alltid hand i hand med feber och illamående för min del, tur att jag inte är sjuk särskilt ofta.
Jag har i alla fall varit iväg på coop en sväng och handlat lite ätbart till frukost och lunch samt lite annat behövligt.
Nu är jag hemma igen och ligger och kollar film i sängen men ska snart ställa mig och laga lite middag till när Fredde kommer hem från jobbet så vi får oss någon middag som Idag blir potatis och purjolökssoppa, det var längesen!:)
Idag hade jag dock velat gymma, men jag tror bestämt att det får vänta i några dagar så jag inte blir ännu mer sjuk.
Fram tills dess får jag ta några härliga promenader ute istället, inte idag dock eftersom att vädret är så dåigt. Men kanske i helgen!
Nu ska jag fortsätta kolla film i en halvtimme till innan jag ska börja med maten!:)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0