Cosy♥

Denna dag har varit bra, ute snöar det förfullt och jag har gått runt och tänt upp ljus i lägenheten och lyssnar på julmusik medans Abbott ligger och myser på mattan i vardagsrummet, jag antar att han är lite pöms efter våran promenad som vi kom hem ifrån nyss.
Snart ska mamma och pappa komma förbi så då ska jag bjuda dom på det som är kvar av min frusna cheesecake som jag bakade till Freddes födelsedag igår, Det är ju så otroligt gott och så otroligt enkelt..
Jag är dock så dålig på att äta fika själv, men det är ju kul att baka så man har hemma om det kommer folk och hälsar på så man kan bjuda folk på de iallafall.
Efter att mamma och pappa varit här så ska jag äta middag, sen får vi se om jag orkar fara in till stan och träna , annars ska vi ha filmkväll och bara ta det lugnt, det kan ju vara skönt det med efter att ha varit igång nästan hela dagen.
Ha en fin Måndag!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0