Jag fick besök inatt!

Inatt har Isabell sovit över hos mig här i mitt flickrum i Svensbyn.. Det blev aningen impulsivt beslut, för det var väl inte riktigt tänkt från första början då jag han åka hem och hon gå hem till sig. Men vi löste det snabbt och enkelt genom att jag åkte tillbaka in till stan och hämtade henne.
 Vi avslutade våran kväll med några avsnitt big bang theory innan vi tillsist somnade utslagna i min säng där vid  halv 4.
Nu är vi pigga och glada och ska snart käka lte lunch och sen fara in till stan och gymma, det ska bli skööönt.
I övrigt så är det jobb mellan 16-23 som gäller för oss båda och sedan ska vi tillbaka hit igen.
Kul att ha en inneboende här nu när mamma och pappa har farit till Linda i Sthlm och jag har hela huset för mig själv.
Ha det gött!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0