Torsdag

Idag har jag tagit mig en riktig sovmorgon, men först steg jag upp klockan 6 och skjutsade in Fredde till jobbet.
När jag kom hem så var jag dum nog och gick och la mig igen och kollade en film och somnade då såklart framför den och vaknade igen klockan 11 (!!) Fy tusan så less man blir. Jag som egentligen gillar att vara vaken tidigt numera.
Jag får väl se det som så att jag är grymt utvilad inför dagens/kvällens arbetspass som börjar klockan 3 då. Haha.
Idag fick vi ju dessutom någorlunda fint väder också, så det är ju extra tråkigt att missa de, och om de inte vore så att jag slutar så jäkla sent ikväll så hade jag tagit mig en promenad till och från jobbet idag.
Nu ska jag göra mig nån macka med avokado och sätta mig ute i solen ett tag, då den ändå lyser för jag tror nämligen att det kommer att bli sämre väder snart då det börjar synas mer och mer moln på himlen. Så otroligt tråkig sommar detta har varit. Ångrar till och med att jag tog ut semester om de inte vore för alla ikea svängar och flytten som jag nog inte hade hunnit med annars.
Ha en fin dag!
Mina extremt goda avokadomackor som jag numera äter till lunch varje dag. Lite nyttigare, lite godare, lite bättre!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0