Måndag

Halloj!
Nu sitter jag här i min säng och käkar nötter, jordgubbar och vindruvor. Så jäkla gott!
Vi svängde förbi coop idag och handlade lite och då kände jag bara för att köpa nötter mitt i allt. Eftersom att det klias i min hals när jag äter nötter så gör jag inte de så ofta. Är inte allergisk, snarare lite känslig så jag börjar "småhosta" när jag äter de. grymt tråkigt och jobbigt. Är samma med kiwi så de äter jag aldriiig.
Idag har jag varit ute på en långpromenad tillsammans med Bea och Isabell och sen har jag, Isabell och Diana varit och badat. Riktigt kul hade vi, så ni som var tråkiga och tackade nej missade både tre brudar i bikini och en jäkligt rolig kväll. Rätt åt er!
Nu ska jag då in till stan och umgås. Andreas är tydligen påväg hem från Arjeplog och hit så nu har vi dragit ihop några stycken som ska umgås.
Imorgon ska fönster putsas, restaurang och butik dammtorkas, golv dammsugas och i slutändan gäster serveras.
Det är med andra ord jobb som gäller mellan 12-22!
Ha det fint.
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0