Påskhelgen är över.

Helloo!
Nu är jag hemma igen i lugna Svensbyn och tar det lugnt efter en fartfylld och hemskt rolig helg i Arjeplog.
Vi har hunnit sola och fått oss lite färg på kinderna, grillat, kört skoter, druckit öl, slappat, ätit god hotellfrukost och påskbuffé och självklart har vi fått umgås med världens bästa människor också som gjorde våran helg till de bättre.
I Arjeplog bjöds det på strålande sol och plusgrader hela helgen så vi spenderade därför största tiden ute. Det var så otroligt härligt.
Idag ska jag inte göra något speciellt alls, jag ska snart gå ut på en promenad medans solen fortfarande skiner och levererar värme till oss sedan ska jag ha filmkväll ikväll.
En helt vanlig Söndag med andra ord!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0