Onsdag

Hello!
Nu börjar det verkligen bli kyligt ute och jag fryser ständigt. Jag tycker iallafall att hösten är mysig, och att det är skönt när det är mörkare på kvällarna också får man ju tända ljus och ha varma kläder på sig. Så något positivt tar den ju med sig när den kommer.
Är lite dålig på att uppdatera mig, men jag har hur som helst haft en jätte bra vecka sedan jag sist jag skrev.
 
I Fredags så tapetserade dom klart i sovrummet och det blev så sjukt fint så vi känner oss nöjda. Det är skönt att det är bortgjort så man slipper ha folk här redan klockan 8 på morgonen då jag ju faktiskt brukar vara väldigt pömsig vid den tiden eftersom att jag oftast jobbar kvällar.
Jag har även hunnit vara på hockey med Isabell och fått se Luleå vinna över Modo i Lördags, Då vi anlände till coop arena så tog vi oss några öl i vänners sällskap. Det händer ju faktiskt inte sådär jätte ofta längre. Jag har ju faktiskt bara druckit två gånger på två månader nu, och då är de utan utgång dessutom. Så otroligt skönt att ta det lite lugnare och slippa vara bakfull dagen efter dessutom.
I Lördags slutade vi dricka redan halv 9 och somnade där vid halv 12 efter en grymt bra kväll/dag.
I Söndags så for jag och Fredde och grattade Jesper som fyllde år och sen for vi hem. Jag ställde mig då och lagade matlådor till Fredde och sen kollade vi bara film och tog det lugnt fram tills att vi somnade där vid halv 11.
I Måndags så var jag ut på en långpromenad i kylan, lagade potatis och purjolökssoppa till middag, Freddes mamma kom förbi och hälsade på senare på kvällen och jag bestämde mig för att börja äta nyttigt och ta tag i träningen då också, vilket jag faktiskt har gjort nu och hoppas att det håller i sig som förut.
Igår jobbade jag mellan 14-23.30, sen var jag helt trött och slut i både kropp och knopp.
Danne bjöd som tur var på blåbärsgröt innan stängning så efter att ha ätit en skål av den så sov man som ett barn när man kom hem.
Idag så har jag varit igång hela dagen lång.
Det började med att jag skjutsade Fredde till jobbet halv 7, for sedan hem och åt frukost.
kvart över 8 så tog jag bilen och körde till tandläkaren för en undersökning som blev godkänd och hon sa att tänderna var lika fina som vanligt och att jag fortfarande inte har fått ett enda hål under mitt 23 åriga liv så det tackade jag för och åkte till sensia för ett träningspass på 1.5 timmar.
Hade lblodsmak i munnen när jag kom därifrån, men de kanske är så det ska vara om man tränat hårt?
Efter mitt träningspass så åkte jag till coop och handlade, och nu för tillfället så sitter jag här med spänning och väntar in min lön, senare idag blir det middag hos mormor och biokväll med Bea därefter!:)♥
 
 
Eftersom att ni aldrig skulle orka läsa igenom precis allt som min vecka bestått av så la jag in en hel den bilder och låter som få tala för sig själv.
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0