Måndag

Min helg har varit väldigt bra faktiskt.
I Fredags så steg jag upp tidigt för att tvätta och städa här hemma sedan när klockan närmade sig 1 så åkte jag till Sunderbyn för att hälsa på en kompis. Jag åkte därifrån vid halv 4, direkt hem och sen for jag och Fredde och hämtade upp Dennis, Linda och Johan och sen åkte vi tillbaka till Lule igen för att kolla hockey. 
Matchen slutade dessvärre med förlust för vårat kära Lule så vi alla åkte därifrån missnöjda.
Jag och Fredde var båda trötta den kvällen så vi gick och la oss direkt vi kom hem, men det är alltid skönt med tidiga kvällar för omväxlingsskull.
I Lördags så var vi förbi Nolia, åkte helikopter och kollade runt. Tror Helikopterturen var en spännande, men även väldigt rolig upplevelse för oss alla också fick vi ju lite fina bilder på mobilerna också.
På kvällen så var vi bjudna på Fest hon Jens där det var en hel del folk. Kvällen var extremt trevlig och vi valde att fara hem istället för att gå ut på krogen klockan 12 när dom andra skulle ut på 1906.
Igår (Söndag) så var det en otroligt lugn dag för oss båda. Vi beställde hem pasta från ängeln som vi åt till lunch och iövrigt så var sängen väldigt bekväm så några filmer han vi allt se.
Idag så steg jag och Abbott upp redan klockan 7 då vi vaknade när Fredde skulle upp på jobbet.
Vi började morgonen med en kort promenad och sen hade vi frukost/morgonmys i sängen ett tag.
Till Lunch idag käkade jag taco och sen var det dax för en ny promenad som var längre än den första och efter det så ställde jag mig och diskade  undan all disk från i helgen.
Fredde kom hem från jobbet vid 4 men åkte nästan direkt till Bergsviken efter de och jag for till långnäs på stugan för att gratta Jennie som fyller år idag.
Imorgon ska jag och Abbott börja dagen med en Promenad tillsammans med Jessica och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
Hoppas alla har haft en fin och bra helg!=)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0