Tisdag

Igår var en bra dag. Jag spenderade hela dagen på stan för att hitta den rätta mattan till vardagsrummet och lite annat smått och gott till mig själv som jag behöver, höll på att köpa hem ett par jeans till Fredde också, men just dom jeansen som jag tänkte köpa var slutsålda just i hans strl så det fick vara. (Shoppade ändå nästan hem en hel garderob med T-shirtar, kallingar, och tröjor till Fredde förra veckan..) 
När jag tillsist kommer hem igen så möts jag i dörren av en glad pojkvän och en ännu gladare hund som hoppar och skuttar, gnäller och tjuter fram och tillbaka mellan vardagsrum, kök och hall.
Världens finaste Fredde håller fram världens vackraste blommor till mig och säger: varsågod gumman..♥ Hjärtat smälte.
Då var genast den dagen räddad, för att jag sen skulle dammsuga, skura och diska gjorde mig ingenting när blommorna så vackert prydde köksbordet. Köket har aldrig sett så fint ut som nu! Älskar dig så oerhört mycket, till månen och tillbaka- världens bästa, underbaraste pojkvän!♥
 
Idag har det varit väldigt fint väder hela dagen och även nu på kvällen.
Jag och Abbott har varit ute i stort sett hela dagen och solat ute på våran uteplats men även varit ut på en långpromenad samt några snå lite då och då fram tills nu.
Vid 15-tiden så åkte jag in till stan för ett gympass där jag tränade kondition, ben och rumpa. Känns skönt att vara tillbaka igen efter två månaders uppehåll, minst sagt och jag kände verkligen att jag behövde det.
Nu har magen börjat bli bättre, idag har jag faktiskt kunnat äta riktigt bra utan att få en massa magkramp så det känns att det är påväg åt rätt håll. Tummarna upp för de!
Fredde slutade jobba klockan 4 och när jag kom hem så satt han i sovrummet framför tvn och var trött. Precis som vilken annan Tisdag som helst, I vanlig ordning med andra ord!
Jag hoppade i duschen, satte i en hårinpackning i håret och ställde mig därefter och lagade middag till oss.
Ikväll ska vi bara vara hemma, ha filmkväll och mysa!
Godnatt. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0