Onsdag

Hello!
Idag är jag så otroligt trött och slut, jag har nämligen åkt på världens förkylning så jag har svårt för att svälja, hostar och nyser. Feber har jag dessvärre också så därmed har jag ont i hela kroppen, huvudvärk och känner mig trött.
Förstår mig inte riktigt på detta, nyss hade jag och Fredde magsjuka båda två och nu är båda jätte förkylda, sjuka och hängiga IGEN? 
Förut var jag nästan aldrig sjuk men nu känns de som att man inte är annat.. Så otroligt trist!
Hur som helst så har jag haft några bra dagar också som då jag för drygt en vecka sedan fick en telefon av världens finaste och bästa Fredrik, jobbat en hel del,  umgåtts med familjen- men  pricken över iet och de mest älskvärda som hänt sen senast måste ju ändå vara att jag äntligen har blivit moster till en liten flicka vid namn Alicia. ♥ Så därmed har jag spenderat endel tid ute i Lillpite hos Therese och Jugge.
Igår hade vi fint väder så då hade vi mycket gäster på järnspisen som ville sitta och äta på våran uteservering.
Innan jobbet, eller egentigen så var det ju Måndagkväll så fick jag världens impuls och färgade mitt hår igen och denna gång blev det faktiskt blondt!
Jag har inte varit blond på flera år, men jag ville iallafall testa och känna hur det kändes och det känns faktikt bra och jag är då nöjd. Det blev en ljus askblond färg med slingor i. :)
I Måndags var det också fint väder men då var jag ledig så jag och Abbott var ute hela dagen lång fram tills att solen gick ner iprencip. Vi åkte vid 3-tiden till Svensbyn där vi blev bjudna på kycklingsallad till middag ute på altanen och abbott sprang runt och lekte som den galning han är.
Idag regnar det, men med tanke på att jag ändå är sjuk och spenderat den största tiden i sängen så gör det ju inte särskilt mycket. 
I veckan är tanken att jag ska jobba Imorgon, Fredag och Lördag också så jag ber till gudarna att jag hinner bli piggare. Annars är de ju svårt!
Idag ska jag dricka en massa coca-cola som tröst, det är skönt för halsen också ska jag fortsätta kolla film! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0